طرز برخورد و راهنمایی کادر پذیرش
رعایت نوبت در این مرکز از سوی کادر پذیرش
نحوه عملکرد کارکنان صندوق
سرعت انتقال بیمار به داخل مطب جهت دریافت خدمات پس از پذیرش
نحوه برخورد پزشک و توجه به بیمار
نحوه ارائه توضیحات پزشک در مورد اقدامات درمانی شما
نحوه برخورد و توجه دستیاران
مهارت دستیاران در انجام خدمات
امکانات موجود برای همراهان بیمار در سالن انتظار
در پایان سپاس از صبر و شکیبایی و همکاری شما نسبت به تکمیل فرم مزبور، خواهشمند است شماره تماس خود را در صورت تمایل مرقوم بفرمائید تا جهت پیگیری موارد انتقاد یا شکایت ثبت شده توسط مدیریت محترم مجموعه حداکثر ظرف مدت یک هفته با شما تماس حاصل گردد.